Koroonaviirus ja muudatused kliiniku töökorralduses ›

Tagasisideküsitlus

Teie tagasiside on meile oluline!

Head kliendid, teie tagasiside on meile väga oluline ja aitab meie kliinikul vajadusel teha muudatusi kvaliteedi parandamiseks. Patsiendi rahulolu on parim tunnustus!

Iga Nova Vita Kliiniku patsiendi tagasiside on meile väga oluline. Meie eesmärk on, et kõik meie kliendid jääks rahule Nova Vita teenindusega. Viimane patsientide rahulolu analüüs (2020) näitas, et  98% klientidest on Nova Vita Kliiniku tegevusega väga rahul.

  • Informatsiooni kättesaadavus ja kliiniku andmete leidmine on internetis kiire ja mugav.
  • Personal on sõbralik, professionaalne ning patsiendile lähenemine on personaalne.

    Tagasisideküsitlus

    Täname, et pöördusite Nova Vita kliiniku poole. Soovime teha oma tööd veelgi paremini ja seetõttu palume Teie tagasisidet. Küsitlus on anonüümne.

    1. Teie vanus?

    2. Kuidas leidsite infot Nova Vita kliiniku kohta?


    Muu

    3. Millist teenust kasutasite Nova Vita Kliinikus?


    Muu

    4.Kuidas jäite rahule saadud teenusega?


    Soovitused/ettepanekud

    5. Kuidas hindate vastuvõtule registreerimist?


    Soovitusi/ettepanekuid

    6. Kuidas hindate registraatori tööd?


    Soovitusi/ettepanekuid

    7. Kes oli Teie raviarst?


    Muu

    8. Kuidas hindate suhtlust raviarstiga/kontaktisikuga?


    Soovitusi/ettepanekuid

    9. Kuidas hindate protseduuriks/analüüsiks ettevalmistust?


    Soovitusi/ettepanekuid

    10. Kas soovitaksite Nova Vita Kliinikut teistele?

    11. Kas Teil on meile soovitusi/ettepanekuid?

    Kui JAH, siis palun täpsustage

    12. Kas võime Teie anonüümset tagasisidet kasutada Nova Vita kliiniku kodulehel?

    Täname, et leidsite aega vastamiseks. Teie arvamus on meile oluline!
    Lugupidamisega,
    Nova Vita kollektiiv