Tagasisideküsitlus

Teie tagasiside on meile oluline!

Head kliendid, teie tagasiside on meile väga oluline ja aitab meie kliinikul vajadusel teha muudatusi kvaliteedi parandamiseks. Patsiendi rahulolu on parim tunnustus!

Iga Nova Vita Kliiniku patsiendi tagasiside on meile väga oluline. Meie eesmärk on, et kõik meie kliendid jääks rahule Nova Vita teenindusega. Viimane patsientide rahulolu analüüs (kevad 2017) näitas, et  98% klientidest on Nova Vita Kliiniku tegevusega väga rahul.

  • Informatsiooni kättesaadavus ja kliiniku andmete leidmine on internetis kiire ja mugav.
  • Personal on sõbralik, professionaalne ning patsiendile lähenemine on personaalne.

Tagasisideküsitlus

Täname, et pöördusite Nova Vita kliiniku poole. Soovime teha oma tööd veelgi paremini ja seetõttu palume Teie tagasisidet. Küsitlus on anonüümne.

1. Kuidas leidsite infot Nova Vita kliiniku kohta?

2. Kas Nova Vita kliiniku koduleht on piisavalt informatiivne?


Ettepanekud

3. Milline on olnud teenindus esmase kontaktisiku poolt?


Soovitusi

4. Kuidas hindad koostööd arstiga?


Soovitusi

5. Milline on olnud teenindus õdede-ämmaemandate poolt?


Soovitusi

6. Kas saite raviskeemi, protseduuride ja tulemuste kohta piisavalt informatsiooni?


Soovitusi

7. Kas Teil esines protseduuri ajal või järgselt kaebusi, kõrvaltoimeid?


Millised?

8. Kas Te kasutasite psühholoogi teenust?


Kui jah, kas soovitaksite seda ka teistele viljatusravi läbivatele patsientidele?

9. Millised on Teie muljed Nova Vita Kliinikust? Kas soovite midagi konkreetset jagada?

10. Kas Teil on meile mingeid ettepanekuid, kuidas saaksime ennast parandada?

11. Kas soovitaksite Nova Vita Kliinikut teistele viljatusravi vajavatele paaridele?

12. Kas võime Teie tagasisidet kasutada Nova Vita kliiniku kodulehel?

Täname, et leidsite aega vastamiseks. Teie arvamus on meile oluline!
Lugupidamisega,
Nova Vita kollektiiv